Şubat 11, 2012 ekleyen Eren
- Fotoğraf 166 içinde 166
- Önceki
Eklendi:
Şubat 11, 2012
Dosya Boyutu:
33.15 kb
Çözünürlük:
720×540
Yorumlar:
15
Resime Bakanlar:
9
Reyting:
10
Kazanılan Düellolar:
1
Tweet
Abdulsamet ve Eren bunu beğendin.
Önceki yorum 15 içinde 10
Eren
- Şubat 11, 2012
- ·
- Beğen
Abdulsamet
eren spersin kim ekti senmi?
- Şubat 11, 2012
- ·
- Beğen
- ·
- 1 kişi
Eren
Evet.Getim balkona aldım telefonu ektim kendimi
- Şubat 11, 2012
- ·
- Beğen
Yücel ARAÇ
- Şubat 11, 2012
- ·
- Beğen
Yücel ARAÇ
Şiir gibi
- Şubat 11, 2012
- ·
- Beğen
Yücel ARAÇ
Ama bence orası balkon değil.
- Şubat 11, 2012
- ·
- Beğen
Yücel ARAÇ
- Şubat 11, 2012
- ·
- Beğen
Abdulsamet
bencede balkon değil
- Şubat 11, 2012
- ·
- Beğen
Yücel ARAÇ
Pardon.Arkadaki teller amaşır ipleri...Balkonmuş.
- Şubat 11, 2012
- ·
- Beğen
Eren
ğretmenim yanda lamba gibi birşey var.ևok ıkmamış.
- Şubat 11, 2012
- ·
- Beğen
- ·
- 1 kişi
Bu Resmi Rapor Et

Yeni Resim Yükle